لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
آمار کلیدی مسابقه با سویا

آمار کلیدی مسابقه با سویا

یوونتوس دات کام آمار کلیدی از یک مصاف پرسرعت ، آتشین و بسیار محکم را در جنوب اسپانیا ارائه می دهد.

امروز صبح ، بعد از شکست 0-1 سه شنبه شب برابر سویا تنها یک تصویر در ذهن هوادارن یوونتوس نقش می بندد. یوونتوس بعد از منچستر سیتی به عنوان تیم دوم گروه D به جمع 16 تیم نهایی می رود ، درحالیکه پیروزی 2-4 برابر بروسیا مونشن گلاباخ آبی ها را بالای یووه در در صدر جدول گروه قرار داد. این چهارمین بار است ( در 11 مین حضور) که قهرمانان ما به عنوان تیم دوم به دور بعد می روند و 3 بار از این چهار بار در حالی اتفاق افتاده که با دو تیم شهر منچستر ، سیتی و یونایتد هم گروه بوده ایم.

در نتیجه شرایط ، مردان ماسیمیلیانو آلگری با روحیه ای بالا به جنوب اسپانیا رفتند ، بیشتر به خاطر برد مقتدرانه ی 0-2 ای که در بازی رفت برابر آندلوسین ها به دست آورده بودند. اما براسا انچه که مربی اهل توسکانی اشاره کرده بود ، سویا در خانه اش یک جانور کاملا متفاوت است ! بازی دیشب ، 11 اُمین پیروزی در 12 بازی اخیر اروپاییشان بود و دومین شکست یووه در 16 بازی اخیر که هر دوی آنها به وسیله ی اسپانیایی ها رقم خورده است.

در حالیکه رده بندی نهایی گروه برای هواداران یوونتوس نگران کننده است ، امار سه شنبه شب نشان می دهد که شاگردان آلگری عملکردی سبقت جویانه داشتند و این تقابل کاملا پایاپای بود.

مقایسه ی دو تیم ، در حمله ، انضباط و دفاع :

با توجه به 629 پاس ( با دقت 82%) ، 19 شوت و 14 سانتری که توسط مهمان انجام شد ، باید حرف های جورجو کیه لینی را تایید کنیم که شاگردان الگری لایق نتیجه ی بهتری بودند.

این عکس نشان می دهد که هر دو تیم در محوطه ی جریمه حضور فعالانه ای داشتند.

اگر به عملکرد فردی مردان سیاه و طلایی پوش نگاهی بیندازیم ، باید یک بار دیگر از ونگ-بک برزیلیمان الکس ساندرو نام ببریم ، که توانست 5 موقعیت گل ایجاد کرده و بهترین آمار در سانچزپیزخوان داشته باشد ، و کلودیو مارکیزیو که بهترین آمار ریکاووری توپ با 8 ، بهترین آمار تکل با 3 تکل صحیح و بهترین توپ بلند با 7 پاس بلند صحیح را از آن خود کرد.

البته بری اولین بار نبود که لئوناردو بونوچی ، بهترین پاسور تیم بود ، او ۵۸ پاس برای هم تیمی هایش ارسال کرد و 67 لمس توپ داشت.

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: